דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה במלונות בירושלים 

מאת    [ 14/12/2013 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 20271 פעמים ]

 

רבים מאיתנו מחפשים עבודה.. למרות שהמצב במשק ניראה מבטיח ואחוזי האבטלה עומדים על אחוזים בודדים בלבד (נמוך מ-10%), ניראה כי המצב במשק לא כל כך טוב ורבים מבין הצעירים ואלו שעברו את גיל 45 מתקשים עדיין למצוא עבודה שתוכל לפרנס אותם או את בני המשפחה שלהם בכבוד.

אחד מהתחומים הטובים החשובים ביותר שמועסקים בו כוח אדם במספרים גבוהים, הוא לא אחר מאשר תחום המלונאות. תחום מלונות בירושלים ניראה מבטיח כבר שנים, ורבים מצליחים להימשך לעולם המלונאות ולמצוא בו בית חם עבור המשרה שחיפשו כל חייהם. רבים גם רואים בתחום המלונאות ובעבודה במלונות תחנת מעבר בחיים שלהם ל"עד שהם יסתדרו" או עד שהם יתחילו לעבודה במקום עבודה שונה..

אם גם אתם מחפשי עבודה בתחום המלונאות, הגיע זמן להבין שמדובר בתחום שאינו פשוט בכלל וכזה שאינו מותיר הרבה זמן פנוי לעוסקים בו.. אך ישנם כאלו שמתייחסים לדברים שנאמרים כאן כקלישאה גמורה. רבים רואים בתחום המלונאות קרש קפיצה וניסיון חסר תקדים בעבודה מול אנשים ונתינת שירות לצרכנים מסוג אחר.

חיפוש עבודה במלונות צריכה להיעשות תוך שמירה על כמה כללים-

ראשית, אם אתם צעירים אחרי צבא ואתם מחפשי עבודה בבית מלון קרוב אליכם אז סביר להניח שלא תצטרכו לדאוג ליותר מידי אלמנטים מלבד גובה השכר ושעות העבודה. אך במידה ואתם מחפשים עבודה במלונות שרחוקים מהבית שלכם וכאלו שתצטרכו להעתיק את מקום המגורים שלכם לעיר תיירותית רחוקה וזרה (ניתן לראות את הסיטואציה בקרב ישראלים רבים שמשתחררים מהצבא ועוברים לאילת לעבודה בבית מלון ולחסוך כסף), מומלץ שתשאלו ותבררו היטב לגבי תנאי העסקה הכוללים מגורים ואת תנאי הסיבסוד של מקום המגורים החדש שלכם.

חיפוש עבודה במלונות בירושלים, צריכה להיות מרוכזת וברורה עבורכם.. קיימים מקצועות ותחומי עיסוק רבים במלונות ולכן מומלץ להגדיר או להבין מראש איזה עבודה אתם מוגלים לעשות ואיזה עבודה תהיה לכם זרה ולא נוחה עוד לפני שאתם נכנסים לראיון העבודה או מבררים לגבי משרות בבתי מלון.. אין מה לעשות, לא כולנו יכולים לעשות את אותה עבודה או מסוגלים פיזית להתמודד עם מגוון משימות שמטילים עלינו במקום העבודה.

זכרו תמיד כי חיפוש עבודה במלונות צריכה להיעשות במקביל לבירור לגבי המעסיק, תנאי העסקה וכמובן גם בירור ובדיקה מקיפה אל מול עובדים בתחום שמכירים גם את הצדדים ושגרת העבודה שהמעסיקים העתידיים לא ימהרו לספר לכם עליהם.. במילים אחרות- הכירו את התמונה השלמה לפני שאתם נכנסים לתחום המלונאות, ממש כמו כניסה לכל תחום חדש אחר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב